prof. dr hab. Ryszard Gubrynowicz
Kolejne podrzędne slajdy zawierają przykłady prac
The frontline
Virtual Instruments & Effects
FunCam
K. Marasek, D. Koržinek, K. Wołk, Ł. Brocki
K. Szklanny
A. Wieczorkowska, M. Kleć
K. Szklanny, R. Gubrynowicz
P. Zagrobelna, M. Chomicz
M. Wichrowski
M. Wichrowski
K. Marasek, Ł. Wilczyński
I. Tautkute
Sprzęt gotowy do wykorzystania
cyfrowy mikser, b.dobra akustyka, duży wybór zawodowych mikrofonów, monitory odsłuchowe bliskiego pola, i wiele innych...
Zaadaptowana akustycznie sala z komputerami Apple, z interfejsami audio oraz klawiaturami midi oraz zawodowym oprogramowaniem: Apple Logic X, ProTools, Baza dźwiękowa
Popularny kontroler do gier z zastosowaniem w aplikacjach VR
Urządzenie pozwalające na detekcję mikro-gestów w 3 wymiarach.
Rozpoznawanie ruchów żyroskopem i aktywnością mięśni.
Popularne okulary do rzeczywistości wirutalnej.
Okulary do rzeczywistości wzbogaconej.
(Wiesław Kopeć, Krzysztof Kalinowski)